Makale Uzayı

MATEMATİK ÇALIŞMA BECERİLERİ-2

FARKLI ÖĞRENCİLERİN ÇALIŞMAYA YARDIMCI OLACAK FARKLI DAVRANIŞLARI VE YÖNTEMLERİ:
Ev ödevine başlamadan önce ders notlarını tekrarlar.
Öğretmen bir soruyu çözmek için değişik işlemler yaparken, onunla beraber çalışır.
Bir dersi kaçırdığında, ne yaptıklarını ve ödev olarak ne verildiğini öğrenmek için sınıf arkadaşını arar.Ödevi son dakikaya bırakmaz.
Öğrenilen kouların düşünülmesi için vakit gerekir, hemen çözüm yapılmaz.
Ödevi kendisi yapar.
Düzenli ders notu alır.
Öğretmenin yazdığı her şeyi yazar ve söylediği çoğu şeyi not etmeye çalışır.
Sınava çalışmak için, sınava gireceği ortama benzeyen bir yer seçer.
Genellikle pijamaları içinde ve müzik dinleyerek çalışan bir öğrenci, sınava resmi, dar ve sessiz bir sınıf ortamında girdiğinde, çalıştıklarını hatırlamakta zorluk çekecektir.
Dolayısıyla, sınav ortamını değiştirmek mümkün olmadığına göre, çalışma ortamını değiştirmek gerekir.
Dersleri ve ödevleri günü gününe takip edin.
Matematik geri kalındığında bir hafta sonunda telafi edilebilecek bir ders değildir.
Gününde çalışmak önemlidir.
Eğer dersi geriden takip ederseniz, sınıfta geçirilen vakit verimsiz olacak ve sizi bunaltacaktır.
Uzun süren takipsizlik durumunda ise, dersi yakalamak mümkün olmayacaktır.
Her gün derse zamanında girin.
Geç kalmayın.

Reklamlar

Bir Yanıt Bırakın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s