Yukarı Aşağı Sola Sağa(**)

En iyi iki arkadaşımın son zamanlardaki davranışları beni gerçekten çok rahatsız ediyor. Geçen gece arkadaşım diğerinin cebine gizlice bir kağıt sıkıştırdı. uygun zamanını kollayıp kağıdı aldım ve okudum:

G2A0E1T0Z1V1Y2  D0N1G1U0K2  F1U1L2T2  V0V3P1.
F3E0C2H2Y0D1İ5G4  T1K3Ş2S2H6R9!

Şaşırmıştım, kağıtta birşeyler yazılıydı ama ben çözememiştim. Ertesi gün, arkadaşım dışardayken etrafı karıştırdım ve çöpte şu kırıştırılmış küçük yazıyı buldum:

R3D1R1L9 = TEST

Şimdi, bana yukarıdaki yazıyı çözmemde yardımcı olup, nelerin olup bittiğini anlamama yadımcı olur musunuz?

—————————————————————————–

Geçen soruların cevapları:

Çilekli Süt:
Kodlama formatı şöyle:
ABCÇD EFGĞH IİJKL    MNOÖP RSŞTU ÜVYZ
ZYVÜU TŞSRP ÖONML KJİIH    ĞGFED ÇCBA
Buna göre şifreli mesaj şudur:  BÜYÜK LİDERİMİZ, AZİZ TARHAN, TÜM ÜYELERİ İSTANBUL’DA SON BİR TOPLANTIYA DAVET EDİYOR

Faktöriyel Denklemleri:
1.soru 2!2!=2!+2!
2.soru 3!3!=3!+3!+4!
3.soru 3!2!=3!+2!+22
4.soru 3!2!=3!+2!+22

Bir Cevap Yazın

